Selasa, 6 Januari 2009

Nikmat

Assalamualaikum semua...

Diharap sahabat-sahabat dalam keadaan sihat sejahtera.Ambo juga masih diberikan kesihatan yang baik walaupun dalaman(hati) ini kadang-kadang seakan terganggu dengan sedikit masalah yang akan melibatkan masa depan ambo.Walau apa sekalipun life must go on..wahh berbicara dalam bahasa asing yang selalu disanjung-sanjung di serata dunia..hehe

Dalam masa duduk bersendiri merenung masa depan yang bakal ambo tempuhi,ambo terfikir tentang nikmat.Ya,terlalu banyak nikmat yang diberikan kepada kita yang mungkin kita semua sedari atau juga tanpa kita sedari kerana tiadanya penghayatan dalam diri itu sendiri.

Berbicara mengenai diri ambo sendiri,rasanya secebis nikmat telahpun ditarik kembali.Mungkin kerana dosa-dosa silam dan juga kegagalan diri ambo sendiri mensyukuri nikmat yang diberikan membuatkan secebis nikmat itu ditarik.Penglihatan ambo yang semakin kabur dan juga tidak mampu menahan silau walaupun sedikit membuatkan ambo terpaksa menjadi seorang yang berkaca mata sekarang.Mungkin kerana ambo gagal menggunakan mata yang diberikan dengan sebaiknya..(salah gadis-gadis la ni pakai sexy sangat..hehe)

Dan ini adalah wajah terbaru ambo...

(nampak macam tua sangat pulak kan..hee)

(cermin mata yang membuatkan ambo terpaksa mengikat perut untuk membayar)

Nasihat untuk sahabat-sahabat,hargailah setiap nikmat yang diberikan sebelum ianya ditarik kembali...

6 ulasan:

Sarah berkata...

salah gadis berpakaian seksi? he3
sarah pun minta izin letak link anda ya.

Framestone berkata...

xde la nmpk tua sgt..pe kate simpan jangut n misai

SangPelangi.com berkata...

Aduhai. Sayangnya mata. Apakan daya, kan. Nak buat macam mana. Makanlah lobak banyak-banyak ya. Hehe.

aisHa 'S' berkata...

wah..amusy pun baru lepas check mata jumaat lepas....
sebelum ni cuma slau jer..
sekarang mata amusy pun da rabun..
da tahap medium la...
malam2 memang silau..
hehe..
tp amusy xnk pakai spek..
sbb nnti makin byk..
i try tuk usha lense jer..
kah2....
pakai spek membuatkan amusy nmpk lg tua..
dush2...
eh tentera leh pakai spek ke beret..?
ni mesti sbb byk blogging kn..?
sbb tu la mata rabun ayam.. :)

mrberett berkata...

Amusy pon da rabun?wahh..mesti rajin membaca ni.Sebenarnya bukan lagi tentera..panjang ceritanya

aisHa 'S' berkata...

lor...xcite pun....
apa cite nye ni..?
Tell me ya..