Jumaat, 18 Januari 2008

17 j@N 2008


jadual kelas arini padat sangat..
start dari kol 8 samapi la 5 petang.rasenyer macam xlarat jer nak gerak pegi kelas.semalam plak susah nk tido.pelik btol la..tido sejam jer terbangun..pastu rase ngantok tapi xleh tido...hampeh!!!!
kat kelas tadi memanjang ngantok jer..kejap jer bley masuk kepala..pastu..hahahaha..ntah maner aku melayang pon aku xtaw.mate jer terbukak..tapi otak ni dah tertutup dah rasenyer tadi..hahaha
last2..memang dah xlarat sangat..lepas kelas kol 4 tu aku terus balik bilek.xlarat nk pegi kelas kol 4 sampai 5.
dah sampai bilek..aper lagi..bukak aper yang patut terus wat freestyle la atas katil...
sedar2 dah kol 9.30 malam..
tu pon sebab rase lapar..hahaha
bangon2 mandi terus gerak gi kafe carik makanan...naseb baek ader jual burger lg..
dinner burger jerla malam ni..dah jadik macam mat saleh plak..makan burger jer...
rasenyer macam malam ni x bley nk tdo gak jer...sbb tadi dah tdo puas2..huhu

tp yang paling best sekali.....
arini buat pertama kalinya aku ingat besday mak aku tepat pada tarikhnyer...
arini besday die....
SELAMAT HARI JADI IBU...
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...amin



















fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Birmingham Flights Cheap Flights to Las Vegas
Flights to Sardinia LAX

2 ulasan:

amusynuraisha berkata...

ello...pe habaq..amboi bizi la skrg ni..same la..org pn cass smpi mlm mggu ni..tp org ponteng n nasib baik xde class...mggu ni 1st week blaja jd xbk yg blaja lg..haha...pe khabar..??
lame xsembang kn..?

modjeska berkata...

baek saje..kamu camner?best study kt kl?ermm..lamer gak xsembang.skang tgh sebuk mensurvey camera plak..nk jadik free lenser..heheh