Khamis, 25 Jun 2009

kekasih derhaka

kalau tak nampak klik pada gambar ye...
konon-konon nak bagi cantik letak pada gambar..tapi jadik kecik pulak tulisan aku ni...







17 ulasan:

aisHa 'S' berkata...

wah..
nice word..
tp kenapa si kekasih itu berdendam..?
kan xelok mcm tu..?

red shoes berkata...

hatinya dibodohkan
jiwanya dikelamkan
matanya dibutakan
entah sedar atau tidak
bodoh kekasih itu

nur ilham berkata...

Tak baik berdendam biarkan dia pergi..
yg datang pasti lebih baik lagi..hati manusia tak sama so jgn letakkan kepercayaan kepada org lain 100%..kenapa harus berduka diaat dia bergumbira?..

Sh. Nursyahidah berkata...

ini puisi kamu ya?

p/s: thanks sbb singgah blog sy.singgah2 la selalu ya.eheheh =).salam perkenalan dari sy jg!

mrberett berkata...

Sh.Nursyahidah : Ya...ini sy yang tulis sendiri..masih banyak kekurangan..belum mampu untuk menyelam dengan lebih dalam lagi.

teruterubuzu berkata...

aper ni..
sy tak nampak aper pun2..
huhuhu

Sh. Nursyahidah berkata...

ow.nice poem! dalam sungguh maksud puisi kamu ni.mungkinkah ada sambungan utk puisi ini? ehehe :p

denaihati berkata...

terima kasih singgah dan tinggalkan komen misteri di denaihati..heee...salam perkenalan.

eeka berkata...

hahaha
giler la kawan aku nih...
hehhee helmi tetap helmi yang dulu...
pandai main ngan kata-kata.. hahaha

mrberett berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Sh. Nursyahidah berkata...

im looking forward to read ur next story/poem! =)

eeka berkata...

eh... ni kisah benar ke helmi??

SiQaH berkata...

best ayat poem ni..
tersirat..

Mangkuk.com berkata...

hahahaha da smpai masa biarkan ia pergi.mgkn die bkn jodoh yang terbaik buat kamo.. ape yg pntg hidup erlu di teruskan..

~TeehA~ berkata...

erk..kekasih yg keciwa tu nk balas dendam ke? xmo arr..

mrberett berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mishaq berkata...

menarik gak poem nie..
jgn la jd bodoh sbb cinta..
kelak merana diri...