Jumaat, 12 September 2008

persiapan Hari Raya

Salam semua...

Masuk arini da nk separuh bulan Ramadhan kita lalui..Terasa macam sekejap je kan???
Kalau dulu masa kecik2,nk tunggu abes sehari pon rase macam sebulan..tp bile denga kalau puasa penuh dapat DUIT RAYA terus jadik bersemangat..hehe..

So macam mana dengan persiapan utk raya tahun ni???Dah siap ke kuih-muih..ke pakai beli jer???hehehe..Kalau nk cakap pasal baju raya mesti masing2 dah beli baju raya kan..Ambo taun ni xbeli baju raya rasenye..Taun lepas punye ada sepasang yang tak pakai lagi..Maklumla,tempah lambat siap..Dah raya ke-3 baru dapat..sape nk pakai kan..hehe..

Masalah yang tgh berpusing2 kat kepala skang ni >>ambo xde tiket bas nak balik..huhu.
Nampaknyer terpakse la menumpang member2 lama..tu pon kalau ada la..Kalau x,terpakse la naek bas sambung2..Naseb anak perantauan..hehe..nantikan kepulangan ku wahai JOHOR yg kusayangi..adios

4 ulasan:

amusynuraisha berkata...

wah tiket da abes..heeee...
ciannyer..nasib sy sempat beli tiket balik..huhu

lily.lulu berkata...

laa .. siannya .. tiket bas habis sudah ..

sib baik balik ke johor .. x la jauh mana ...

kita nih persiapan ape pun xde lagi ...

e-leeyana berkata...

hye...sesat plak kt cni...bce tgk xde tiket blek raye kl-jhr...wahhhh kre ok la tu sbb dr kl..drpd sy ni kedah-johor xda...maunye xmeleleh air mate klu xdpt blek...huuuuuuu

Hafizan berkata...

hehe teringat time kat maktab dulu.kene naik bas lompat kalo tiket abes.

eh,nk bgtau kat n9 takde pangilan khas utk wanita mcm 'jang' utk lelaki..